Jeśli jesteś często podróżującą osobą, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę z tego jak bardzo ważną rolę w Twoim życiu odgrywają komfortowe hotele. Nie wszystkie należą do tanich, ale najczęściej decydujemy wybrać się taki, który za rozsądną cenę zapewni nam odpowiedni standard, relaks po długim dniu pracy lub zabawy oraz smaczne jedzenie. Będąc w podróży, często wybieramy hotel z dużym wyprzedzeniem, ale również zdarzają się osoby, które idą “na żywioł” i dopiero w trakcie szukają odpowiedniego dla siebie miejsca. Niezależnie od sposobu, który preferujesz, jedno jest pewne – na pewno więcej niż raz Twoje poszukiwania miejsca do spania odbyły się poprzez wyszukiwarkę Google.
Tak samo jak w branży gastronomicznej, opinie Google odgrywają bardzo ważną z punktu widzenia właściciela, jak i klienta rolę. To właśnie komentarze innych osób, które gościły w danym miejscu pomagają nam dokonać decyzji, czy powinniśmy zatrzymać się w danym miejscu. Niestety, wciąż istnieje możliwość dodawania nieprawdziwych komentarzy, przez co na przykład konkurencja może wprowadzić nas w błąd, przez co finalnie nie skorzystamy z bardzo dobrego hotelu.
Do mojej wizytówki Google zostały dodane nieprawdziwe komentarze – co zrobić?
Jeśli masz podejrzenia, że duża część negatywnych opinii to efekt nieuczciwej konkurencji, natychmiast powinieneś skontaktować się ze specjalistami od marketingu online. W branży hotelarskiej średnia ocena obiektu może mieć kluczowe znaczenie dla wielu potencjalnych klientów, przez co każdy dzień z niską średnią może prowadzić do obniżenia dochodów i mniejszej liczby gości.
- Wybór Pompy Ciepła Idealnej dla Twojego Domu: Kompletny Przewodnik - 4 marca 2024
- Profesjonalne usługi księgowe – klucz do sukcesu biznesowego - 7 września 2023
- Ewolucja programowania low-code, czyli skracanie drogi do tworzenia oprogramowania - 25 sierpnia 2023