Opinie Google – jak o nie zadbać?

Opinie Google dla każdego przedsiębiorcy są niezwykle ważne. To właśnie dzięki nim, każdy potencjalny klient może ocenić, czy jesteś firmą godną zaufania, czy lepiej zdecydować się na usługi oferowane przez konkurencję. To jednak nie wszystko, opinie Google mogą również być znakiem dla Ciebie, że firma, którą budujesz stale się rozwija, a także spełnia oczekiwania użytkowników. To oczywiste, że im więcej pozytywnych komentarzy na temat Twojej firmy, tym więcej osób zgłosi się do nie, by skorzystać z jej usług. Warto więc zadbać o to, by więcej klientów zdecydowało się na pozostawienie po sobie komentarza, a dzięki temu korzystnie wpłynęło na wizerunek przedsiębiorstwa.

 

Opinie Google – staraj się uzupełnić i zweryfikować profil Twojej firmy

Chcesz mieć pozytywne opinie Google? Koniecznie pokaż innym, że Twoja firma jest aktywna w internecie. Nie wiele osób zdaje sobie z tego sprawę, ale klient ma większą motywację do wystawienia opinii, jeżeli widzi, że ktoś prowadzi profil firmy. Dzięki temu ma on świadomość, że po drugiej stronie jest pracownik, albo właściciel firmy, który odczyta, a także odpisze na opinię.

 

Zadbaj o to, by na profilu firmy, gdzie znajdują się opinie Google, pojawiły się wszystkie ważne informację, na temat przedsiębiorstwa. Chodzi tu między innymi o:

  1. Adres,
  2. Numer telefonu,
  3. Nazwę,
  4. Godziny otwarcia,
  5. Kategorię firmy,
  6. Przedział cenowy,
  7. Obszar działania,
  8. Adres www,
  9. Opis firmy.

 

Warto również dodać logo firmy oraz aktualne zdjęcia wnętrza, a nawet pracowników. Istnieją dwa rodzaje wizytówek firmy – zweryfikowane i niezweryfikowane. Jeżeli przy Twojej wizytówce pojawia się informacja „Zgłoś prawo do tej firmy” to oznacza, że Google automatycznie założyło jej profil i najczęściej pojawiają się na nim nieprawdziwe informacje.