Pozycjonowanie w niemieckim Google – co powinieneś wiedzieć?

Poprawne pozycjonowanie stron to nie łatwe zadanie, zarówno polskich, jak i zagranicznych. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, na co trzeba zwrócić uwagę, pozycjonując na rynku niemieckim, dlatego, jeśli zastanawiasz się, jak dobrze pozycjonować stronę po niemiecku oraz czy taki rodzaj SEO różni się polskiego, zapraszamy do lektury.

 

Pozycjonowanie w niemieckim Google – SEO zza Odry

 

Niemiecki rynek SEO jest wymagający, wpływa na to kilka elementów, ale zacznijmy od początku.

Wśród najpopularniejszych przeglądarek nie ma zaskoczenia, Niemcy najchętniej korzystają z Google (ponad 94%), następnie z Bing (nieco ponad 4%) i na miejscu ostatnim plasuje się Yahoo (ok. 1%). Z Internetu korzysta blisko 88% populacji, wśród których prym wiodą osoby młode.

Planując SEO dla niemieckiej strony koniecznie trzeba wziąć pod uwagę preferencje tamtejszych użytkowników – Niemcy lubią obszerne opisy, a strony postrzegają, jako pewnego rodzaju wizytówki produktów, dlatego tworząc opisy, należy skupić się głównie na ich jakości, cena odgrywa rolę drugoplanową.

Kolejnym niezwykle ważnym elementem jest znajomość języka, gdyż bariery językowe w przypadku niemieckiego SEO są bardzo silne. Niemcy bowiem cenią klarowność informacji, dlatego budowanie relacji w Internecie posługując się nieprecyzyjnymi komunikatami, może zostać źle odebrana i oznaczać niepowodzenie dla działań marketingowych.

 

Pozycjonowanie w niemieckim Google – podsumowanie

 

Mając w planach  pozycjonowanie w niemieckim Google, bezwzględnie musimy pamiętać o podjęciu współpracy z biegłym copywriterem de, który bezbłędnie stworzy treści na stronę oraz dopasuje je do potrzeb niemieckich użytkowników.

Poruszone w dzisiejszym artykule problemy, to jednak tylko garść informacji. Do osiągnięcia sukcesu potrzeba znacznie więcej. Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę, zapraszamy na naszego bloga, na którym nasi specjaliści szczegółowo opisują najistotniejsze zagadnienia -> CodeEngineers – pozycjonowanie w niemieckim Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *